Sidor

torsdag 17 mars 2011

Tiden rusar iväg....

Oj vad tiden går fort ibland.
En del har hänt oxå,både kul & mindre kul grejer.
Kan börja med det som är mindre kul.

Ni som har läst bloggen tidigare har säkert märkt att det va en hel del negativt innan.
Ja det var början på ett slut, som antagligen inte gick att undvika.
Men men det tog slut mellan mig & pojkvännen i Januari, efter ett uppehåll.
Jag erkänner att det gjorde ont,men insåg ganska snart att det fanns ingen anledning att deppa ihop totalt, kunde ändå inte ha gjort nåt för att få det ogjort.
Så livet går vidare & jag trivs grymt bra med livet som det är nu! =)
Mycket tack vare mina underbara vänner & min familj.
Jag hyser ingan som helst agg eller nåt sånt mot exet, finns ingen anledning att göra det heller.
Så vem vet, vi kanske kan umgås som vänner nån gång i framtiden.
Men nog om detta,för nu ska det njutas av vad livet har att erbjuda! =)

Annars så har jag en sysselsättning 3 dagar i veckan & där trivs jag.
Kul att komma ut & lära känna fler & nya människor, en del har man fått bra kontakt med. =)

När jag inte är på min sysselsättning går min tid åt till att återskapa en del vänförhållanden, som hamnade i skymundan tidigare & sen att skapa nya vänner. =)
Ska bli intressant & se hur en del kommer att utveckla sig, spännande är det i alla fall. =)

Jag ska göra mitt bästa att skriva lite oftare i min blogg,inte för att jag vet om det är så många som läser den eller om den är intressant..
Men kommer inte sluta skriva helt i alla fall.

Men nu blir det att fixa lite här hemma & ta hand om min son.
Snart är det även dags att bege sig ut med hunden igen,får ju passa på när det är så underbart väder ute!

Ha en underbar dag & helg,
alla underbara!

Puss & kram

Jojo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar